recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Star Wars 4K. Limited Edition, or not Limited Edit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Star Wars 4K. Limited Edition, or not Limited Edit

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Star Wars 4K. Limited Edition, or not Limited Edit
    Sendt: 24-Februar-2020 kl. 10:25
Argh, jeg kan ikke beslutte mig. Jeg er så hooked på at bestille den store SW 4K boks med alle 9 film i 4K... omvendt hader jeg lidt de der "papkasser" når filmene skal ud og ind mange gange. Jeg ved også jeg alligevel aldrig får set de gigantisk mængder ekstramateriale der er med.

Faktisk synes jeg også at de enkeltvise udgivelser der kommer nu, er pisse fede med deres artwork, og så føles det godt for min OCD, at jeg kan købe Rogue One og Solo, i samme "serie" med samme type artwork. (Det er så grelt jeg er klar til at sælge min Solo 4K, for den nye udgave, bare pga at coveret vil passe til de andre LOL)

Så alt i alt, er det valget mellem den store boks, plus et par løse film, eller alle sammen enkeltvis i samme serie artwork, hvilket i sidste ende bliver dyrere.... det er svært at være OCD,dum LOL

Redigeret af Martin Sjøstrand - 24-Februar-2020 kl. 10:26
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu