recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Ipad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Ipad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Ipad
    Sendt: 26-Februar-2020 kl. 12:15
Mit bedste køb nogensinde er min Ipad. Ca. 4-5 år gammel 9,7" skærm og virker stadig præcis som den skal.
Mine øjne gør dog at mange artikler skal "forstørres". Så overvejer en Ipad pro med 12,9 skærm.
Men den er fra 2018, så tænker om der måske er en ny model på vej? Tænker den næste også skal holde 4-5 år, så gider ikke købe et 2 år gammelt produkt, hvis der er noget nyt på vej.
Og ja ved det er dyrere så, men pris er fuldstændig underordnet.
Byd endelig ind...
mvh. Jesper
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2020 kl. 12:18
Kender du Buyers guide?


Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2020 kl. 14:31
Der er jo altid nyt på vej, og der skulle efter sigende komme nye versioner af iPad Pro i 2020, så hvis du kan vente, kan du ligeså godt vente på den.

Jeg var i samme situation som dig med en 9,7 skærm, der var for lille. Jeg endte med Pro 11, fordi 12,9 simpelthen var for stor at ligge med i hånden. Vær opmærksom på, at standard iPad'en nu er 10,2, og der også findes en Air med 10,5 skærm.

Pro'en fra 2018 er stadig den kraftigste iPad, og den kan sagtens holde fem år endnu, og jeg går ikke ud fra, du skal bruge til noget særligt krævende, siden du fokuserer på skærmstørrelsen.
Til top
gah Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2013
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2020 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Mit bedste køb nogensinde er min Ipad. Ca. 4-5 år gammel 9,7" skærm og virker stadig præcis som den skal.
Mine øjne gør dog at mange artikler skal "forstørres". Så overvejer en Ipad pro med 12,9 skærm.
Men den er fra 2018, så tænker om der måske er en ny model på vej? Tænker den næste også skal holde 4-5 år, så gider ikke købe et 2 år gammelt produkt, hvis der er noget nyt på vej.
Og ja ved det er dyrere så, men pris er fuldstændig underordnet.
Byd endelig ind...
mvh. Jesper


Hvis du har problemer at der skal forstørres tekst.
Så kender du vel denne indstilling.

Link.

Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2020 kl. 16:30
Der er forventning om en ny iPad Pro i første halvår 2020, muligvis allerede i næste måned. 

Der er seriøse gæt på, at det bliver en 12" og ikke en 12,9" som de seneste tre modeller. Forgængeren er fra 2018, men altså medio november, så den er p.t. kun omkring 15 måneder gammel.

Alle iPad Pro's siden den første udgave i 2015 understøtter nyeste version af styresystemet, så selv en lidt ældre model er på mange måder lige så up-to-date som en ny - især hvis du først og fremmest skal bruge den til at læse/browse på. 

 
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu