recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2play - kan det ses fra to forskellige ip'er?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2play - kan det ses fra to forskellige ip'er?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Razzia Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Razzia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2play - kan det ses fra to forskellige ip'er?
    Sendt: 29-Februar-2020 kl. 23:34
Mine forældre blvier ramt af Sort-Signal her d. 31. marts, og skal vælge mellem nyt TV, eller at begynde at streame tv.

Jeg har kigget lidt på TV2Play til dem, og det ender nok med at de køber det. Der understøttes to samtidige streams - kan de bruges fra forskellige IP adresser, eller er det låst?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2020 kl. 00:12
Hvad hindrer dem i at købe en boks og fortsætte med nuværende antenneløsning?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2020 kl. 00:53
Og en DVB-T2 boks kan købes for 229 kr.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2020 kl. 02:34
Tænker jeg vil gå imod strømmen og rent faktisk svare på dit spørgsmål. 

Ja, du kan godt se fra to IP'er. De går ikke op i hvorfra, kun at det er fra en registreret enhed til kontoen og kun to af gangen. Men det er lige meget om den ene er fra hjemmet og den anden er på telenetværk, fra arbejdet eller skolen :-)
Til top
Razzia Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Razzia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2020 kl. 02:49
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Og en DVB-T2 boks kan købes for 229 kr.


De har TV2 via Boxer, og det kræver en boks med CI port. Boxer har den på tilbud til 400 kr i øjeblikket, ellers koster sådan en ca. 800 kr.

De har i forvejen en Xiaomi Mi Box S, som bruges til at streame  lidt forskellige skandinavisk tv og lidt fra Tyskland. Så ved at skifte til ren streaming, så de for samme pris få Zulu, Charlie, News og Fri + nøjes med en fjernbetjening. (Den fra Xiaomi).
Til top
Razzia Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Razzia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2020 kl. 02:50
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Tænker jeg vil gå imod strømmen og rent faktisk svare på dit spørgsmål. 

Ja, du kan godt se fra to IP'er. De går ikke op i hvorfra, kun at det er fra en registreret enhed til kontoen og kun to af gangen. Men det er lige meget om den ene er fra hjemmet og den anden er på telenetværk, fra arbejdet eller skolen :-)


Tak! :-)
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2020 kl. 09:11
Oprindeligt skrevet af Razzia Razzia skrev:

De har TV2 via Boxer, og det kræver en boks med CI port.
Kan de se Boxer's HD kanaler på nuværende skulle der mig bekendt ikke være grund til at skifte?
Det er samme signal system DR skifter til.

EDIT: Men hvis det kun er TV2 i SD fra Boxer uden andre kanaler er sagen anderledes. Smile


Redigeret af JørgenT - 01-Marts-2020 kl. 09:14
Mvh. JørgenT
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2020 kl. 10:34
TV2, HD, ikke  T2.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu