recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Atmos 5.2.4 vs 7.2.4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Atmos 5.2.4 vs 7.2.4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Atmos 5.2.4 vs 7.2.4
    Sendt: 04-Marts-2020 kl. 18:09
Ansporet af den nylige tråd om Atmos 5.2.2 vs 5.2.4, kom jeg til at tænke på dette, som jeg vil spørge jer andre om:

Er der nogen, som har testet både 5.2.4 og 7.2.4 og kan fortælle lidt om deres erfaringer? Bliver Atmos mærkbart bedre med Surround-Back?

Tillægsspørgsmål: er det på visse receivere muligt at tilkoble både et "normalt" 7.2 setup og et 5.2.4 setup, som receiver så kan skifte imellem, alt efter lydformat? 


Redigeret af jacobe - 04-Marts-2020 kl. 22:20
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2020 kl. 15:13
BUMP - er ret nysgerrig på dette, da jeg har et ret godt tilbud på hånden på en billig receiver, som desværre kun kan køre 5.2.4.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2020 kl. 15:30
Da der er tydelig forskel på 5.1 og 7.1, så vil der også være det 5.1.4 og 7.1.4.
Faktisk bør det gi' mere at gå fra 5.1 til 7.1, end at gå fra "uden Atmos" til "med Atmos".
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu