recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Melodi grand prix på DR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Melodi grand prix på DR

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Melodi grand prix på DR
    Sendt: 07-Marts-2020 kl. 20:52
Sidder og ser Dansk Melodi Grand Prix på DR1.

Er jeg den eneste som kan se at det er en omgang båndamatører, der har stået for den tekniske del af programmet?

Åbningscenen hvor en drone flyver ind i Royal Arena er skudt i 60 frames per sekund og bare presset ind i en 50 frames produktion uden at tilpasse det. Det hakker helt vildt.

Indholdet på videoskærmen i baggrunden på scenen er ikke matchet i frekvens med kameraerne i salen.

Noget af indholdet på skærmen, f.eks. andet nummer var i forkert framerate på skærmen.

Dårlig produktion af vores nationale tv selskab. Thumbs Down


Redigeret af Cyberguyen - 07-Marts-2020 kl. 20:53
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2020 kl. 21:04
Nej, det er simpelthen en flot udsendelse med et knivskarpt billede og en perfekt lyd.

Kan godt se billedet hakker lidt på bagskærmen. Men det ødelægger ikke oplevelsen for mig. Det er længe siden MGP har været produceret SÅ flot.


Redigeret af Munch - 07-Marts-2020 kl. 21:13
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Online
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2020 kl. 08:56
Jeg synes du skal vedlægge dit indlæg, når du søger jobbet som teknisk ansvarlig i DR.Tongue
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2020 kl. 09:33
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Jeg synes du skal vedlægge dit indlæg, når du søger jobbet som teknisk ansvarlig i DR.Tongue
Det kan ikke være rigtigt at man hver gang skal gøre alting selv, for at det bliver gjort ordentligt.
Jeg synes også at det var en flot opsætning, men det tekniske skal ikke falde igennem.
Vi har engang været nogle af de bedste til at producere tv i Europa.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2020 kl. 09:56
Cyberguyen@ Jeg kan kun være enig med dig i at teknisk er DR faldet bagud. På TV er det nu ikke så galt som på DAB radio. Jeg kan godt nyde TV, men det komprimerede skrammel de sender ud på DAB er en skandale.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu