recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ændre PSN konto fra barn til voksen...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ændre PSN konto fra barn til voksen...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ændre PSN konto fra barn til voksen...
    Sendt: 11-Marts-2020 kl. 13:49
Hej

Jeg var dum nok til at følge anbefalingerne om at lave en familiekonto, og oprette min søns PSN konto til hans PS4  som "child" under familiekontoen. 

For så at finde ud af, at selv i FIFA er der begrænsninger på hvad børn må. Yikes...

Der vil sikkert komme flere begrænsninger og jeg vil nu gerne bare lave det om, så han har en voksen-account, og angive hans alder til over 18 år. 

Men hvordan gøres det bedst?  Jeg vil gerne fortsætte med hans rigtige email-konto, for han gamer sikkert i mange år fremover, også efter han er flyttet hjemmefra. Jeg kunne forestille mig, at Sony har nogle checks på at kontoen pludselig skifter "alder"??

- hvordan får jeg hans PSN "child" account ud af min "Family" og så oprettet ham som +18 på samme email, på hans helt egen account (ikke under min "Familiy")?


Til top
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2013
Sted: 6200
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2020 kl. 14:39
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2020 kl. 14:44
Hej

Tak for svar. Artiklen beskriver dog hvordan man gør. "On the Date the Child Turns 18 Years of Age".

Jeg vil gerne høre det inden barnet fylder 18, og "snyde" med alderen til at være +18, inden barnet reelt fylder 18...
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2020 kl. 18:13
Der skal en ny konto til, er lidt i tvivl om der findes en måde at genbruge e-mail på den nye konto
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2020 kl. 19:23
Jeg sidder med næsten det samme problem. jeg har oprettet en gæstekonto, hvor alderen er alt for lav og intet fornuftigt kan spilles. Problemet er at jeg egentligt bare vil slette den, men det kan jeg ikke finde frem til hvordan jeg gør
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu