recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 47LE850N - fejl på HDMI porte
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

47LE850N - fejl på HDMI porte

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jumpik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Marts-2020
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jumpik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 47LE850N - fejl på HDMI porte
    Sendt: 16-Marts-2020 kl. 11:15
Hejsa Jeg har en LG smart tv model LG47LE850N har mistet hdmi tilslutning - ingen kontakt til enheder som er tilsluttet.

Når jeg tændte tv for at se nyheder via yousee app fra iphone via cast funktion - finder tv ikke google cast! der er heller ingen signal til xbox som også er tilsluttet via hdmi port bag på TV. Jeg har efterfølgende testet med rgb kabel fra laptop og det virker heller ikke - tv har ingen signal fra enheder! Hvad kan der gøres ? Hvem kan hjælpe ? Og kan det betale sig at bruge penge på REP eller skal man se efter nyt TV?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2020 kl. 12:09
Et 9 år gammelt tv er næppe værd at reparere på. Hvad går i stykker næste gang?

Fejlsøgning:
Fjern alle stik fra tv og sæt kun strøm til.
Reset tv til fabriksindstillinger.
Sluk og fjern strømstik.
Tilslut en kilde via HDMI.
Sæt strøm til kilde og tv og tænd tv.
Virker det nu?

Ja = vær glad
Nej = kig efter et andet tv.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu