recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Pc skærm - 27-32" ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Pc skærm - 27-32" ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Pc skærm - 27-32" ?
    Sendt: 18-Marts-2020 kl. 23:12
Hej alle sammen

Min gamle dell 27" kunne ikke længere og jeg er derfor på udkig efter en ny skærm. Den skal både bruges arbejdsmæssigt når jeg en gang imellem arbejder hjemmefra (meget lige nu) men også privat til billede redigering m.m. 
På min todo liste har jeg arvet en masse dias, negativer og billeder jeg skal have scannet, så skærmen skal selvfølgelig være god nok til det når billederne redigeres.

Privat har jeg en macbook pro mid 2012 med 1 TB ssd og 16 Gb ram, som stadig er super hurtig og mere end nok. Arbejdsmæssigt en eller anden HP bærbar. 
Min mac kan maks have tilknyttet en skærm med en opløsning på 2560*1600, så det bliver ikke 4k eller mere. 
Det skal være 27" eller større. Mit budget er nok ikke mere end 3-4500 kr. 

Jeg har selv kigget på følgende, men er meget åben over for råd og andre erfaringer. 




Mvh. Thomas

Til top
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2020 kl. 23:19
Hej
Kan se linket til samsung skærmen er forkert. Her er det rigtige:

Håber der er nogle derude, som kan hjælpe. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu