recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - panasonic 75 uhd led tv tx-75fx780e - kalibrering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

panasonic 75 uhd led tv tx-75fx780e - kalibrering

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2020 kl. 00:13
det er da voldsomt frustrerende at det skal være så absurd elendigt.. alt andet kører fint.. på nær f.eks fodbold via viaplay - hvilket jeg også er pænt skuffet over...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2020 kl. 00:13
overvejer næsten at købe et parabol abbonement.... også kun næsten
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
LasseKilde Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-December-2011
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LasseKilde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2020 kl. 08:43
Jeg har det samme problem med bla The Walking Dead på viaplay, på mit philips 70", men man kan også se det på min mobil. Det er ikke specielt optimalt, og viaplay siger det ser fint ud hos dem. Det underlige er det ikke kun er pixelering, men og også digital støj. 
TV: Philips 70PUS6724, Afspiller: Xbox One S 4K, Forstærker: Sony DN-1080, Front:System Audio 2050, Atmos: Jamo Monitor One, Bag:Gale 3060B, Ceneter: System Audio 510AV, Sub: System Audio SE175
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2020 kl. 10:38
VIAPLAY er lort

I kan teste det ved at afspille en bluray eller fuld størrelse RIP. Hvis det ser fint ud så er det ikke jeres tv som driller
Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2020 kl. 10:59
Jeg vil nu ikke sige, Viaplay er lort, men jeg har oplevet dårligere kvalitet de seneste dage. Tidligere har det kørt fint, men kvaliteten er naturligvis ikke som på en bluray-skive.

Fodbold på vores entry level Samsung 65" er jeg så positivt overrasket over, at jeg har valgt at beholde TV'et, indtil jeg kan få et OLED til fornuftige penge. Men altså, sidder man tæt på et 75" LCD, så kan jeg godt forestille mig, at det er kvalitetsmæssigt i underkanten.

Vi bruger også Deco (M4), men enhederne er kablede, og vi har ca. 500 Mbit i hele huset, men hvis du har mulighed for det, ville jeg da prøve at kable det. Hvis du bor i lejlighed er der jo altid risiko for, at naboernes netværk forstyrrer dit. Hvis du bor i hus uden nabogener, bør den hastighed du nævner være mere end nok.




Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu