recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos Beam vs 2 aktive højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos Beam vs 2 aktive højtalere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2006
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos Beam vs 2 aktive højtalere
    Sendt: 02-April-2020 kl. 09:53
Hej Alle 

Jeg har købt mig et LG C9 TV og har brug for lidt bedre lyd. 

Jeg har tænkt på at købe en Sonos beam, men kan se at man kan købe et sæt aktive gulvøjtalere for ikke ret meget mere - https://hifi-freaks.dk/hojttalere/aktive-hojttalere/triangle-ln05a.html

Vil jeg væremeget bedre tjent med et sæt billige aktive højtalere end en sonos beam? 

Jeg har ikke andre Sonos højtalere i huset.   
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2020 kl. 15:29
Jeg havde købt en  Beam lige da den kom frem. Dog syntes jeg at lyden var alt for tynd til at jeg ville beholde den, så den røg tilbage til butikken igen. Vi har 4 andre sonos produkter så vi er generelt glade for Sonos.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu