recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan streamer jeg mads langer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan streamer jeg mads langer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan streamer jeg mads langer
    Sendt: 03-April-2020 kl. 20:06
Han spiller koncert på eb.dk i en tom kb hal. Jeg kan bare ikke få lyd og billede via browser på TV
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 20:21
 Browser på TV kan ikke bruges, der skal castes hvis det er muligt, eller PC tilsluttes med HDMI til TVet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 21:33
Airpay fra iPhone til ATV3.
Skuffende at det ikke var en hel koncert.
Tidligere da han spillede hjemme fra lejligheden, var koncerten længere : https://www.youtube.com/watch?v=0PKoqOQrWnA
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2020 kl. 08:24
Hvad har du af udstyr?

Hvis du har PC og Chromecast kan du via Google Chrome browser caste til dit TV.

Mange tv har indbygget chromecast. Ellers kan den tilsluttes via HDMI





Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2020 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Han spiller koncert på eb.dk i en tom kb hal. Jeg kan bare ikke få lyd og billede via browser på TV


Hvis jeg skulle opleve en Mads Langer koncert , skulle det da være præcis sådan 🤣🤣
Frank
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2020 kl. 09:20
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Han spiller koncert på eb.dk i en tom kb hal. Jeg kan bare ikke få lyd og billede via browser på TV


Hvis jeg skulle opleve en Mads Langer koncert , skulle det da være præcis sådan 🤣🤣
Frank

Yep, og så skal screen saver'en også være aktiv... 🤣🤣
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2020 kl. 10:05
Jeg brugte mit TV’ browser til at finde eb.dk og koncerten. Men den blev ikke aktiv da koncerten startede, så måtte ty til iPad. Og her kom intet tegn til airplay, så lyden i det mindste kunne komme i anlægget. Så en koncert på under 1/2 time på iPad og lille bluetooth højttaler, der blev afbrudt af en router der døde inden koncerten var slut, det var nedtur.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2020 kl. 10:47
Du kan stadig se koncerten via Ekstra bladet, den ligger der stadig...

Frank
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2020 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Du kan stadig se koncerten via Ekstra bladet, den ligger der stadig...

Frank
Jeg skal ikke ud at købe cromecast eller atv pga en koncert, lever fint foruden.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2020 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Du kan stadig se koncerten via Ekstra bladet, den ligger der stadig...

Frank
Jeg skal ikke ud at købe cromecast eller atv pga en koncert, lever fint foruden.

Jeg tænkte også mere, at hvis din router er kommet på toppen igen, så kan du stadig gense/lytte koncerten 🙂

Frank
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2020 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Du kan stadig se koncerten via Ekstra bladet, den ligger der stadig...

Frank
Jeg skal ikke ud at købe cromecast eller atv pga en koncert, lever fint foruden.

Jeg tænkte også mere, at hvis din router er kommet på toppen igen, så kan du stadig gense/lytte koncerten 🙂

Frank
Ja det er rigtigt. Stofa arbejder desværre ikke i weekenden, så jeg får ny router på mandag.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2020 kl. 14:48
Hej.

Jeg har en 20$ Android Boks, det er IKKE en 'Android TV' boks.

Jer har opdateret Chorme browseren til ver 80.0, jeg ved IKKE om det er vigtigt.

Men når jeg går ind på EB.dk afspiller den Lars Langer koncerten, i samme dårligt billedopløsning, som jeg ser på min PC Skærm.


Jeg har også prøvet at optage koncerten på min PC v.h.a. TV4Ever, som er en udvidelse ( expension ) til Chrome.

Hvis man copy/paster 'https://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/gense-the-sandmen-koncert-her/8069227' til TV4Ever, tilbyder den at optage det. Og optagelsen sker hurtigt, og kan uden problemer afspilles på mange forskelige enheder. 

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 04-April-2020 kl. 14:50
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu