recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prøv Stadia Pro gratis i 2 måneder.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Prøv Stadia Pro gratis i 2 måneder.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Prøv Stadia Pro gratis i 2 måneder.
    Sendt: 08-April-2020 kl. 20:58

Hej.

Til dem der ønsker, at prøve at spille i skyen med Google Stadia, er her et link som jeg ønsker at dele med jer:


QUOTE: 'If you’re new, playing on Stadia is simple: 

Go to Stadia.com to sign up

Download the Stadia app on Android or iOS

Play on your laptop, desktop or Chrome OS tablet with your favorite (HID compliant) USB supported controller or mouse and keyboard

Play over Wi-Fi on Pixel or many supported Android phones'

Hilsen Carsten.





Redigeret af csell - 08-April-2020 kl. 20:59
Til top
Chiefxxx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chiefxxx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2020 kl. 15:27
Jeg synes kun at jeg kan vælge en version hvor jeg skal betale 999kr... ?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2020 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af Chiefxxx Chiefxxx skrev:

Jeg synes kun at jeg kan vælge en version hvor jeg skal betale 999kr... ?

Hej.

Jeg tror at du har valgt køb. Det er nok Stadia enheden osv som koster 999 kr.

Du skal klikke på 'Tilmeld dig med din invitationskode'

Logge på med din Gmail 

Svare på alle punkterne.

Og i punkt 7. kan to starte din 2 mdr prøveperiode på Stadia Pro

Og derefter koster det 69,00 kr./måned efter prøveperioden er udløbet – kan opsiges når som helst. Vilkår er gældende.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 09-April-2020 kl. 17:01
Til top
Chiefxxx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chiefxxx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2020 kl. 23:30
Men er man ikke nød til at købe en pakke for at få en invitationskode?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 05:37
Oprindeligt skrevet af Chiefxxx Chiefxxx skrev:

Men er man ikke nød til at købe en pakke for at få en invitationskode?

Hej.

Nej. Hvis man gør som jeg beskriver i min forrige post, får man sat sin konto op og bliver klar til at begynde at spille. Men jeg har selv det problem, at min billige Android boks ikke er kompatibel med Stadia.

Jeg syntes også, at det er noget rodet. At det her er under den kvalitet som Google normalt leverer. 
Men tilsyneladende har Phil Harrison, Vice President og GM, Google Stadia fået en ide, som skal hastes igennem.

QUOTE: 'Stadia can be played with a variety of gamepads on a computer, on a TV with a Chromecast Ultra, and on the following mobile devices:'


Men ellers har Tomshardware  nu skrevet 'Google Stadia Pro Is Free for the Next Two Months'. Her er et link:


Hilsen Carsten.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu