recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket mobilcover er det bedste og hvorfor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket mobilcover er det bedste og hvorfor

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2020 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg bruger en simpel sleeve, som telefonen kan puttes ned i og tages ud af, når den skal bruges.

Telefonen er med i min lomme alle mulige steder, arbejde og fritid, kulde varme, støv, skidt, olie og hvad ved jeg. Det er et arbejdsredskab, den er nu 3 år gammel og har fungeret uden problemer.

Iphone SE, og billig tynd "lædersleeve" fra Kina.


Klaus
Jo Klaus. Det ligner dette.
 Ofte har jeg i starten brugt en gammel sok. Også denne gang 😉
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 02:41
Jeg har bruger Spigen Thin Fit.

Har brugt/bruger det på følgende:

iPhone 6 Plus
iPhone X
iPhone Xs Max
iPhone 11 Pro Max

Det er efter min mening, det bedste der findes. Det sidder lige så godt som Apple egne. 
Bruger det uden panserglas, da det går lidt over kant på skærmsiden. Hvilket os har reddet min 6'er og X'eren.

Jeg har anbefalet det til familemedlemmer og et venner, de er ligeledes rigtig glade for det. De bruger det på X'eren, 8 Plus og 8. Det er lidt pebret i pris, dog ikke i nærheden af Apples.

Det kan være svært at finde her i DK, i hvert fald, da jeg skulle finde til Pro Max.



Redigeret af Kallespears - 10-April-2020 kl. 02:44
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 06:01
Jeg bruger helst Apples egne lædercovers, men alternativt bruger jeg Decoded, da kvaliteten her er mere eller mindre sidestillet med Apples egne covers.
Jeg har derudover beskyttelsesglas fra Makeitstick på mine telefoner. Det har fungeret for mig i en del år, og kommer også til det fremover.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 11:13
Mange tak for links og ideer. Coveret skal jo både se smart ud, føles lækkert og for alt i verden beskytte mod alt 😉

Redigeret af bentpetersson - 10-April-2020 kl. 11:14
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 16:26
Jeg bruger et Spigen med plads til 2 kreditkort/kørekort på bagsiden, til min Iphone X.
Så behøver man ofte ikke andet, pengepung kan blive hjemme.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af johnny57 johnny57 skrev:

Jeg bruger et Spigen med plads til 2 kreditkort/kørekort på bagsiden, til min Iphone X.
Så behøver man ofte ikke andet, pengepung kan blive hjemme.
bliver fedt at man snart kan slippe for det fysiske kørekortet, så slipper man for at slæbe sine kort med. 
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 17:43
Jeg kan anbefale Mous.

Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu