recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Captain Marvel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Captain Marvel

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Captain Marvel
    Sendt: 14-April-2020 kl. 19:40
Hej
Har til gode at se Infinity War, Endgame og Captain MarvelSmile
Hvordan er det at sidstnævnte passer ind i rækkefølgen? 
Midt imellem? 
Ning
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 19:42
https://www.pocket-lint.com/tv/news/disney/147514-mcu-timeline-best-marvel-movie-show-viewing-order

Er ikke Marvel-ekspert så lover ikke deres rækkefølge er korrekt - men det var første Google-hit :)
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 19:56
Okay, det kom bag på mig at den egentlig er en af de allerførste... Havde slet ikke kigget i den ende af de lister jeg har kigget på EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
Ning
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 20:45
ja - hvis du følger tidslinjen af hvornår de foregår. 

Men de er heldigvis lavet sådan at der er sammenhæng mellem filmene hvis man ser dem ift. hvornår de er udgivet. 
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 21:05
Bravo... Skal se de 3 film i løbet af ugen.. Er det vigtigste ikke blot at Endgame er den sidste jeg ser? 
Ning
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 21:23
det kommer da helt og holdent an på hvad du har af forventninger. - Som udgangspunkt, så ja. Endgame er den sidste - som du nok har bemærket er der små ledetråde i slutningen af hver eneste marvel film - pånær endgame. (afslutningen) - rent teknisk kan du se filmene uafhængigt af hinanden, de leder alle frem til endgame hvor alle "skæbner" samles.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 21:47
Infinity War, Captain Marvel og endgame til slut
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 22:22
Glem ikke "Ant-Man & The Wasp" ... den bør man også se før "Endgame"
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 22:53
Den har jeg desværre ikke.. Den må jeg hellere få fat i. SmileTongueTongue
Ning
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu