recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Huawei B2368 router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Huawei B2368 router

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2021 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

5G er slet ikke en mulighed. Vi ligger i et lille hul. Men 3 er faktisk helt ok. Så der bliver vi indtil videre.


Hej Flemming, lang tid siden, jeg håber at alt er godt :-) 

Lige et lille hint: Oister brug 3's netværk, så måske skulle du kigge på deres priser på dataforbindelser, selv om jeg ikke kender din pris Wink

Jeg har lige nappet denne pakke til campingferien her til sommer og jvf. Oister's sælger, så kan abonnementet sættes på pause i deres app. (Jeg tænker at man betaler for 1 måned af gangen.)

Du kan jo vælge at sælge routeren, kan se de står til 5-800 KR. på DBA, så 400 kr, så har du været sød :-)
Hej Claus. Ja, der er gået en del tid. Det går såmænd fint her. Hvad med dig?

Jeg har fået en pakke, som siger 1000gb, og til 230,- per måned uden opsigelse. Så det har jeg tænkt mig, at oprette nyt hvert forår. Det er en ok pris. Alligevel utroligt, at Yousee har så dårlig dækning i udkanten af Taastrup. (Vridsløsemagle)
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu