recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsungs "Input Signal Plus"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsungs "Input Signal Plus"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 515
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsungs "Input Signal Plus"
    Sendt: 18-April-2020 kl. 18:25
Jeg har lige for nyligt købt et 75" Q-Serie Samsung TV.

Alt går gennem min Marantz SR7012 - Dvs. BD Afspiller, ChromeCast og Apple TV.

Jeg fandt ud af at "Input Signal Plus" skulle slåes fra,da min BD Afspiller kun var 1.3 (den er gammel) - https://forum.recordere.dk/samsung-q7-serie-ingen-lyd-fra-bd-afspiller_topic160624.html?KW=


Der er hverken billede eller Lyd nu - når "Input Signal Plus" er slået til.

Hvis man ikke har slået ""Input Signal Plus" til, er HDR ikke muligt, og det er jo nået trælst. Men at en ny BD Afspiller (der har HDR) giver disse problemer forstår jeg ikke.

TV'et kan desuden ikke lide YrPrBr som er default fra BD afspiller, de skal sættes til RGB...

WHY!!! Er der nogle indstillinger jeg misser? 
Med Venlig Hilsen



Normann P. Nielsen
Til top
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 515
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2020 kl. 18:51
Ok, lidt mere fejlsøgning selv - BD -> TV Direkte  er der ingen issue, så det er min Marantz der laver ting...
Med Venlig Hilsen



Normann P. Nielsen
Til top
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 515
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2020 kl. 11:13
Status er at det er noget HDMI mellem BD afspiller og Marantz, slår man HDMI control fra på BD visker alt andet, apple TV HDR -> TV og HDMI control mellem Apple TV og TV.

Så sådan må det blive. Man kan tænke over om man burde kable alt i TV og så sende lyd derfra til Marantz'en...
Med Venlig Hilsen



Normann P. Nielsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu