recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google Home knap?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google Home knap?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1948
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2020 kl. 07:57
Kan man ikke have flere sideløbende IFs? Flic understøtter flere handlinger pr tryk, måske kan den trigge flere IFs. Kan ikke huske begrænsningerne, kan checke når jeg kommer hjem
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2020 kl. 09:34
hvilken smart hub bruger du ?
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2020 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

hvilken smart hub bruger du ?
Google Home assistants
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2020 kl. 11:31
kan du ikke trigger en google assiastant services via ifttt

Så tryk på hue knap
Hue kan tænde slukke dine kontakter/ ændre dit lys
Få ifttt til at styre din Logitech aktivitet

Altså if HUE kontakt = ON Then sent xx til din Logitech 

Det er nok et år siden jeg rodede med google Assistant, Så er lidt rusten indenfor google.


Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1948
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2020 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Kan man ikke have flere sideløbende IFs? Flic understøtter flere handlinger pr tryk, måske kan den trigge flere IFs. Kan ikke huske begrænsningerne, kan checke når jeg kommer hjem
Så fik Jeg checket. Der kan sagtens kobles flere ifttt kald til hvert flic klik, så det kunne være en vej at gå


Redigeret af MaXer - 21-April-2020 kl. 21:18
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu