recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Huawei P30 Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af Huawei P30 Pro

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af amarone1 amarone1 skrev:

Mange tak.
Og det gælder også, at man kan downloade app's fra Google Play Butik, ikke?

Og så lige et sidste spørgsmål:
Vil man mon også kunne downloade fremtidige Android-opdateringer?

På forhånd mange tak for svar! 👍😀

Ja, til det første spørgsmål.

Næste spørgsmål: Ja, det kan du, men det kommer an på, hvad du helt præcist mener med "Android-opdateringer"? Mener du generelle app- og sikkerheds-updates, så ja. Hvis du mener ny OS, så er svaret muligvis. Du får muligvis Android 11, men det er ikke sikkert. Det er op til den enkelte producent, og har ikke noget med blokaden at gøre.


Redigeret af Ukke - 02-Maj-2020 kl. 13:45
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 18:19
Det var derfor jeg købte en 30 Pro, da jeg er sikker på at jeg kan bruge den med alle de apps jeg ønsker. :-)

Ville dog gerne have haft en P40 Pro men gider ikke gå uden om google for at skaffe apps.

Men jeg er vildt imponeret over min nye P30 Pro.
Til top
amarone1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amarone1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 18:41
Lyder godt Pipper.
Har læst, at der er en del bloatware - hedder det vist - præinstalleret.
Hvad siger du til det?
Kan du afinstallere det, eller er det til at leve med?
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 22:01
Jeg oplever det ikke som et problem.


Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2020 kl. 21:01
Jeg stod i samme dilemma. Men endte i dag med en Samsung Galaxy S20 til 4999,- + abo på 714,- som dog udlignes når det gamle abo opsiges. Men jeg var meget interesseret i P30 Pro, men valgte til sids en nyere "årgang". Fandt dog også ud af at jeg ikke skal have større end S20, da jeg tjekkede S20+ i lommen Wink
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu