recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FF VII Remake Chapter 6: Light the Way (Sun Lamps)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FF VII Remake Chapter 6: Light the Way (Sun Lamps)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: FF VII Remake Chapter 6: Light the Way (Sun Lamps)
    Sendt: 24-April-2020 kl. 23:20
Jeg er strandet i FF VII Remake i Chapter 6. Jeg har slået de to første Sun Lamps fra, men når jeg rutcher ned ad stigen for at komme videre til #3, så er platformen, som burde bringe mig over på den anden side, lukket (fraværende). Ifølge walk-throughs jeg har fundet på nettet, så burde den være der og være åben, så man kan gå ud på den og "tænde" for den, så den bringer mig over på den anden side.

Er der en knap et eller andet sted jeg har overset, der gør dette? Jeg har ikke set noget om dette i nogle af de walk-throughs jeg har fundet, så jeg er lidt på herrens mark...

Hjælp .

Redigeret af HeartWare - 25-April-2020 kl. 10:17
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu