recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung
    Sendt: 25-April-2020 kl. 14:37
Hej 
Jeg er den lykkelige ejer af en samsung fint billede. Jeg har haft et problem med mit tv, one connect box kan sige som en gammel skrivemaskine, jeg og rapartøren fra samsung er enig om at det er hacking, men rapartørens chef er af en anden opfattelse , han påstår at der ikke er noget i en sådan box der kan sige sådan, I den anledning brugte jeg argumentet om hacking af Camara i fjernsyn, chefen påstod at det aldrig er bevist at nogle kunne hacke ind i samsung smart Camara og se optage.. er dette rigtig?
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2020 kl. 16:00
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu