recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dansk udgivelse af 1917 UHD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dansk udgivelse af 1917 UHD?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Den er desværre uden Atmos på iTunes.

Er der nogen der set filmen, kan den evt. anbefales? 

Hvad med Midway, kan den evt. også anbefales?

1917 er noget for sig selv, en af de flotteste WW1 film jeg har set, især de lange scener hvor kameraet bare følger er rigtig flotte og god historie.

Midway var find underholdning, men meget amerikansk i sin opstilling og synes faktisk ikke den levede op til mine forventninger. Ikke nogen WW2 film som vil blive husket i min bog. De har det med at blive meget overfladiske.
Til top
Autechre Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2020 kl. 11:37
Helt enig - 1917 er en fantastisk film. Ikke mindst pga. af de lange scener.

Midway er flot lavet osv. Men som du selv nævner, så er det lidt en overfladisk omgang - sådan har jeg det faktisk med de fleste, nok nærmere alle, Roland Emmerich-film...
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2020 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af Autechre Autechre skrev:

Helt enig - 1917 er en fantastisk film. Ikke mindst pga. af de lange scener.

Midway er flot lavet osv. Men som du selv nævner, så er det lidt en overfladisk omgang - sådan har jeg det faktisk med de fleste, nok nærmere alle, Roland Emmerich-film...



Du har da næsten fuldstændigt ret, tror personligt jeg kun kan nævne 2 film af ham som jeg syndes var gode, Stargate (1994) og The Patriot (2000)
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2020 kl. 12:34
Og Independence Day, sgu da
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2020 kl. 12:38
Det er da heldigvis delte meninger, den film har 2 fejl, Roland Emmerich og Will Smith
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2020 kl. 12:50
10.000 BC og the day after tomorrow synes jeg også er gode.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu