recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S-VHS - Digitalisering - Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S-VHS - Digitalisering - Hjælp

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2020 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af malni18 malni18 skrev:

Fordi det desværre viser en fejlkode, når jeg prøver at afspille bånd fra det. Havde regnet med at det virkede, det var det jeg mente.
Ok my mistanke: Jeg fik det nemlig det indtryk af, at du havde benyttede kameraet som afspiller for de forgående bånd, og da du så nået til S-VHS båndene gik det i knuder.

Du skal i øvrigt være opmærksom på at der er forskel på S-VHS afspillere.

Der er S-VHS afspiller og så er der S-VHS playback. Sidst nævnte giver dig ikke den ekstra høje opløsning der er med S-VHS standarden.

Næsten alle andre bånd formater vil jeg kunne hjælpe med, men jeg har foræret min S-VHS JVC og Panasonic væk, som jeg i øvrigt selv havde fået foræret.


Redigeret af Potter - 30-April-2020 kl. 10:35
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2020 kl. 10:41
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

https://www.dba.dk/anden-genre-familie-fest-f/id-1048904323/


25kr pr. bånd er sgu billigt, til den pris gad jeg ikke engang have den ulejlighed med at finde og investere i en ægte S-VHS maskine for kun 13 bånd. 

325Kr. er sgu et steal.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu