recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt OLED 65?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt OLED 65?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
D. Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: 2750 Ballerup
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér D. Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt OLED 65?
    Sendt: 01-Maj-2020 kl. 14:44
Hej, 

Har fået lidt penge fra forsikringen for mit 65b6 som havde burnin.

det har ikke afskrækket mig, og jeg skal have nyt 65" OLED, budget 12-15.000.-

Jeg kigget på Sony AG8

eller LG 65 B9S
Elgiganten påstår at B9S er en 2020 model, det kan jeg ikke se noget om andre steder, er det samme tv som B9 fra 2019?

Hælder mest til LG'et grundet HDMI 2.1, ikke at jeg kan bruge det til noget med min 2.0 Forstærker, men man kan jo være optimist og tro at TV'et holder længere end forstærker :)

Er der noget der taler for Sony over LG?

Jeg kommer ikke til at bruge lyden i TV da alt kører gennem forstærkeren.

Dennis


Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2020 kl. 16:58
B9S har samme teknik som B9, men er lanceret her i 2020. Så ja, både og :) Den har fået nogle ændringer på design, ifølge LG.

Hvis du spiller konsolspil, så kan HDMI 2.1 snart vise sig nyttig. Måske kommende streamingbokse også tager det i brug i et vist omfang i 2020-2021, men indholdet er der nok længere udsigter til.
Til top
D. Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: 2750 Ballerup
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér D. Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2020 kl. 18:24
Hej Rasmus, 

Tak for svar, jeg kører ud og henter et 65B9S, og håber de har forbedret det siden mit ellers fine B6V

Dennis
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu