recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Program til konverter, brænd på BD-RE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Program til konverter, brænd på BD-RE

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cljeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cljeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Program til konverter, brænd på BD-RE
    Sendt: 04-Maj-2020 kl. 19:52
Hej,

Jeg søger et program til afløsning af ConvertXtoHD, der indtil W 10 har været fint nok.
Mine filer er af forskellige typer fra nettet, f.eks MP4, Web-fil, flv-v og TS-fil.
Efter konvertering i programmet fortsætter jeg til brænding på genskrivelig blu-ray.
Indholdet ser jeg via en lille Sony afspiller eller min Panasonic recorder på  en tv-skærm.

Håber på et forslag til et godt program-alternativ.

Carsten
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 20:42
Jeg har i flere år brugt Wondershare Video Converter Ultimate, som jeg synes er fantastisk god. Den er nu afløst af Uniconverter som efter min mening har en meget dårligere brugerflade, men ellers nogenlunde samme funktioner: https://videoconverter.wondershare.com/

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
cljeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cljeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 16:40
Hej Flemming tak for dit svar. Vil forsørge mig med ultimate i aften - Er der generende reklamer/vandmærker/eller begrænsninger i test-udgaven?
Carsten.

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af cljeppe cljeppe skrev:

 Er der generende reklamer/vandmærker/eller begrænsninger i test-udgaven?


Det husker jeg faktisk ikke, heller ikke om der er begrænsning i længden af videoklip.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
cljeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cljeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2020 kl. 19:14
Spændende program, som er ud til at kunne dække.
Mange takker fra
Carsten.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2020 kl. 20:10
hvad med en af de mange billige media afspiller fx shield tv (en af de dyre) som kan afspille stort set alt. Så kopiere tingene over på en usb dims i stedet. Sparer en del tid.

Redigeret af 0leDK - 06-Maj-2020 kl. 20:11
Til top
cljeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cljeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2020 kl. 22:46
Både min lille Sony-afspiller og min Panasonic-recorder kan vise filer fra et usb-stik. - Der har dog været tilfælde, hvor jeg f. eks. har lagt 8 filer over, men der vises lidt færre, idet en enkelt fil-type springes over (husker ikke lige hvilken). - Men som du nævner, spares der megen tid ved blot at flytte filerne til usb. Carsten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu