recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny iPad Pro - Hvad ville I vælge?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny iPad Pro - Hvad ville I vælge?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 20:24
hun har en macbook pro i forvejen.
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af ildocteur ildocteur skrev:

Jeg vill overveje en af de nye MacBook Pro's 13" istedet for en ipad.

Den har godt nok ikke touch, men den har større stærm og det er lige før du kan spare penge.   Det nye keyboard kommer formodenlig til at koste mindst 2000 kroner.

Hvis du har besluttet at den rigtige løsning er en ipad, så ville jeg klart gå 12.9" en 11 tommer er efter min mening fr lille til Video og Foto redigering. 

Godt husket Claus :)

Men ja jeg har en MacBook Pro. Men tak for dit svar. Men har du ikke set MaxTech's nye video? Man skal altså op i den største MacBook Pro 13" (tredje tier) for at du får 10th gen. chip fra Intel, og så snakker vi altså 16.000 kr. mener jeg.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

@Potter: Hvorfor er det du anbefaler 500GB intern disk, når man kan smide det i iCloud og arbejde der fra? Det har jeg i hvert fald ladet mig fortælle, at man kan :) 
Hvis det er små projekter, så kan man sikkert vel klare sig med mindre, men man har vel også andre ting på sin iPad. 

Det kræver ihverfald at du har en stabil og ikke mindst en hurtig forbindelse, og ude i feltet er det op af bakke. Arbejd intern på iPad Pro og flyt evt. dit XLM projekt/pakke i skyen eller ud på en ekstern SSD og arbejde videre der fra, f.eks. i FCPX på en Mac.


4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 14:22
Hvad er en god pris på en 11" iPad Pro fra november 2018? 256GB og Wi-Fi only. Der er smart cover og Apple Pencil (den nye) med.

Redigeret af Chrizzy - 11-Maj-2020 kl. 14:27
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

Hvad er en god pris på en 11" iPad Pro fra november 2018? 256GB og Wi-Fi only. Der er smart cover og Apple Pencil (den nye) med.


Her er en pris på selve iPad Pro 


Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 15:09
Ja okay, så kan jeg godt se de skal ned i pris, når de er 1,5 år gammel.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

Ja okay, så kan jeg godt se de skal ned i pris, når de er 1,5 år gammel.

Har du en som du skal af med eller hvordan skal det forståes???
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 23:45
Nej sælger ikke en, men vil byde på en :)
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2020 kl. 05:47
Jeg har en iPad Pro 12,9" fra 2018, og når jeg sidder med en 9,7" synes jeg det virker som et lille stykke lejetøj. Den store iPad er i min optik langt bedre at sidde med, også selvom den er lidt mere uhandy pga. den større skærm.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu