recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reparation kort tid efter garantiudløb?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reparation kort tid efter garantiudløb?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Reparation kort tid efter garantiudløb?
    Sendt: 09-Maj-2020 kl. 09:29
Kan man tillade sig at bede om reparation tre måneder efter garantiudløb?
Det er vel reelt nok, at efter garantiens udløb er det slut?
Min surroundreceiver er købt i Tyskland februar 2018, og den tyske forhandler vil ikke røre ved den
Det var topmodellen på det tidspunkt (LX901)
Kan jeg tillade mig at kontakte Pioneer i Tyskland eller Danmark, når der reelt ikke er garanti mere?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 10:07
Jeg havde godt nok prøvet at kontakte Pioneer i Danmark, selv om Pioneer i DK ikke er er som i gamledage så er det vel et forsøg hver. Gad enlig godt vide hjem der er tilbage hos Pioneer DK. Men et par stykker er der vel!

BTW. Hvad er der galt med den? 
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 10:07
Du kan da godt kontakte dem, jeg tror bare ikke du får noget ud af det
Ja det er surt en er gået i stykker 3 mdr efter garentien er udløbet
Men hvis du mener at de skal reppe den alligevel, skal de så også stække sig 4, 5 eller 6 mdr hvis nu en anden har købt en der går i stykker inden for den tidsramme

Jeg har selv haft elektronik der er gået i stykker en uge efter garantien er udløbet, ja sågar havde jeg en 2x DVD brænder som døde 2 dage efter garantien var væk, det var sågar i de gode gamle dage hvor der var 1 års garanti
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 10:13
Der kan ikke ske noget ved at kontakte dem.
Enten vil de kigge på det, vil de ikke er det bare ærgerligt.

Det er da et forsøg værd.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 12:14
Potter, der er tit ikke lyd når jeg tænder den eller også er lyden forvrænget på en underlig måde
Så skal jeg slukke og tænde den igen, så virker den fint
Er i dialog med ejere på avsforum
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 17:06
Det ville jeg personligt ikke spilde deres tid med (medmindre du er indstillet på at betale dem for det).
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 20:04
har du prøvet andet kabel?
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 20:11
Uanset om de vil lave det med eller uden beregning ville det da klæde dem at give et tilbud på at reparere den. - Hvis de melder hus forbi på så dyr en AVR, blot fordi den er to-tre mdr uden for rekalmations retten er det jo til grin. Ikke at det ville komme bag på mig, desværre.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Uanset om de vil lave det med eller uden beregning ville det da klæde dem at give et tilbud på at reparere den. - Hvis de melder hus forbi på så dyr en AVR, blot fordi den er to-tre mdr uden for rekalmations retten er det jo til grin. Ikke at det ville komme bag på mig, desværre.

Principielt er de nødt til at "melde hus forbi". Men det er da muligt de giver ham et tilbud, som er bedre end ingenting.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 05:18
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Potter, der er tit ikke lyd når jeg tænder den eller også er lyden forvrænget på en underlig måde
Så skal jeg slukke og tænde den igen, så virker den fint
Er i dialog med ejere på avsforum

Det lyder som udgangsrelæ der skal skiftes.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu