recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG C9 og eARC - hvordan skal det virke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG C9 og eARC - hvordan skal det virke

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2006
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG C9 og eARC - hvordan skal det virke
    Sendt: 11-Maj-2020 kl. 19:35
Hej Alle 

Jeg har et LG C9 og har i dag købt en beosound Stage, men jeg kan ikke få eARC til at virke eller også forstår jeg det ikke. 

Jeg har tilsluttet Beosound Stage til HDMI 1 - er det lige meget hvad for en HDMI indgang man bruger? 

Der ud over har jeg tilsluttet min PS4 til HDMI 3 på tv’et. 

På Beosound Stage har jeg tilsluttet min ATV 4 til HDMI indgangen. 

I Lydindstillingerne på TV’et har jeg sat det til eARC. 

Jeg får fint lyd på min ATV da den går igennem min BeoSound Stage, men jeg får ikke nogen lyd fra min PS4. 

Nogen ide til hvad det er galt?  
Til top
Pangaea Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-December-2019
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pangaea Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 19:47
Bag på mit LG C9 står der at HDMI 2 er til ARC, så mon ikke det er det samme hos dig:) Om der er andre indstillinger du skal have fat i, det ved jeg ikke. God fornøjelse.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 06:01
Som Pangaea nævner, så skal Stage sættes til porten, der er benævnt med 'ARC'.

Vær dog opmærksom på, at LG C9 har en fejl på HDMI eARC, som gør, at den ikke korrekt håndterer Dolby MAT 2.0 (PCM), f.eks. det Atmos der kommer fra Apple TV og Xbox One. Der kommer senere på året en firmware-opdatering, som skulle rette det.
Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2006
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 07:44
super.....det hjalp at bruge Hdmi 2 i stedet for 😀 

Btw en fed kombination med C9 og beosound stage 😀
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu