recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Var det endeligt for mit fine 55" SONY smart tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Var det endeligt for mit fine 55" SONY smart tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Var det endeligt for mit fine 55" SONY smart tv
    Sendt: 11-Maj-2020 kl. 20:21
Hej. De sidst dage har den indbyggede SONY DRTV app meddelt ved start "Download fra internettet mislykkedes". Nogen der oplever det samme med DRTV.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
jstenbak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-Maj-2020
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jstenbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2020 kl. 18:47
Hej
Nej

I øvrigt har jeg skrevet til Sony og det gode firma har lovet at sende en opdatering af FirmWaren, som snart bliver tilgængelig på deres hjemmeside. 

Sony forever!

Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2020 kl. 20:49
@jstenbak, hvornår har du skrevet. Jeg har kun haft denne fejl i kort tid 2-3 uger, det er ikke noget med efterårets DR update at gøre, det har nu virket fint, uden rød knap osv. Det er til gengæld længe siden der sidst var en firmware update.  Det er ikke helt nyt, det er et 55W805BBN, sikkert introduceret i 2014.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2020 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af jstenbak jstenbak skrev:

Hej
Nej

I øvrigt har jeg skrevet til Sony og det gode firma har lovet at sende en opdatering af FirmWaren, som snart bliver tilgængelig på deres hjemmeside. 

Sony forever!


Åhh altså.. Sony lovede også mig en software opdatering omkring Netflix da det kom til Danmark... Opdateringen er endnu ikke kommet til tv'et LOL


Til top
jstenbak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-Maj-2020
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jstenbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2020 kl. 22:30
hej 
Jeg skrev også ti DR og de bekræftede, at der den 7. maj var opstået denne fejl.
De har også konstateret at de TV den oftest er på er SONY, hvorfor DR har kontaktet SONY omkring en problemløsning.

Medarbejderen hos Sony tilbød at fremsende en USB med opdateringen, så jeg venter spændt😳
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2020 kl. 20:18
jstenbak, hvor gammelt er dit, evt. model

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
snapspizza Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Maj-2020
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér snapspizza Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2020 kl. 12:34
Har du opdateret dit TV til firmware version 3.006?

Jeg har netop opdateret og nulstillet mit KDL-40W605B som bruger samme firmware som dit, og nu kører det som før.

Opdateringen kan hentes på den britiske supportside for dit TV her: https://www.sony.co.uk/electronics/support/lcd-tvs-kdlxxw8xxb-series/kdl-55w805b/downloads/00016378


Redigeret af snapspizza - 18-Maj-2020 kl. 13:09
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2020 kl. 19:59
Tak for guide. Det hjalp..... ikke en prut. Samme problem med mit tv. Den er på 3006 nu.

Men nu kan jeg da holde øje med siden om der kommer flere opdateringer. Jeg må caste indtil da.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
snapspizza Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Maj-2020
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér snapspizza Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2020 kl. 20:03
Har du nulstillet dit tv til fabriksindstillinger? Det virker ikke før man har gjort det, desværre:

HOME - INDSTILLINGER - SYSTEMINDSTILLINGER - GENEREL OPSÆTNING - FABRIKSINDSTILLINGER
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2020 kl. 20:08
Ok, tak. Jeg forsøgte at starte DRTV 3 gange, og så kom den lille snurrende gule cirkel pludselig. Uden reset, nu virker det sørme. Tak.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkscan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2020 kl. 08:33
På mit KD-55X8505 fejlede DRTV stadig efter opdateringen og TV2 Play meldte browserfejl. Efter reset til fabriksindstillinger ser det dog ud til, at alt virker igen.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu