recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMR-BWT 720 EN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic DMR-BWT 720 EN

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Leif K. Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Maj-2020
Sted: Ebeltoft
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leif K. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic DMR-BWT 720 EN
    Sendt: 11-Maj-2020 kl. 21:09
Jeg har haft ovennævnte optager i flere år og optaget uden problemer, men pludselig for ca. ½ år siden opstod der en fejl.
Fejler består i, at når jeg via TV-guide vælger en udsendelse til optagelse indsættes den tilhørende omtale i informationspladsen rigtigt.
Optageren er indstillet til start af optagelse 10 min. før programstart og stoppe optagelse 10 min. efter programmet.
Efter optagelsen er teksten i informationspladsen udskiftet med den omtale, der hører til igangværende udsendelse. Dette sker også selv om jeg ændre starttiden til den aktuelle tid.

Kender nogen dette problem?

Efter lang tids søgen og brug af Panasonic Support har jeg nu via en lokal TV-mand erfaret, at fejlen skyldes en fejl i Tekst TV signalet, som DR er ansvarlig for. Det oplyses, at fejlen vil blive rettet, men der kan ikke sættes en termin på. Min lokale TV-mand testede med 3 forskellige HDD optagere og fejlen var på samtlige maskiner.

Derfor er jeg også forundret over, at ingen i dette forum har tilkendegivet, at de har kendskab til denne specielle fejl.



Redigeret af Leif K. - 29-Juni-2020 kl. 17:23
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu