recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afløser for WD TV live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afløser for WD TV live

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Afløser for WD TV live
    Sendt: 13-Maj-2020 kl. 12:26
Min WDTV strejker og vil ikke mere dele med PC , hvad kan jeg erstatte den med når det primært er Hjemme videor fra de sidste 30 år,og billeder fra samme som jeg har på pc og som skal kunne ses på tv?

God billedkvalitet og fejlfri betjening vægtes.

W10 på PC og kablet forbindelse til Streaming enhed.

men også Youtube videoer fra mine hobbyer ser jeg en del af.


Redigeret af folp - 13-Maj-2020 kl. 12:26
MVH Frank Pedersen

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2020 kl. 13:10
Den billigste løsning er mi boks 4k som er med Android tv, den kan køre kodi, eller hvis du vil have plex server på din PC, så du bruger plex app på afspilleren. Og de to dyreste er Shield tv med Android tv så igen kodi eller plex, Apple tv 4k med plex eller mrmc. Plexserveren kan du port forward så du kan tilgå dine filme og billeder uden for netværket med plex app'en
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2020 kl. 13:46
OK tak, det forstod jeg lidt af :) Kodi hvorfor? og Plex server ,er det blot et addon jeg henter til PC?

Vil helst undgå noget med Apple, er Android mand, som jeg forstår det afspilles det med Kodi eller Plex, hvad brugte WDTV så, det er jo alm filformater på pc, men afspiller skal kunne alle fil formater.

MVH Frank Pedersen

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2020 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

OK tak, det forstod jeg lidt af :) Kodi hvorfor? og Plex server ,er det blot et addon jeg henter til PC?

Vil helst undgå noget med Apple, er Android mand, som jeg forstår det afspilles det med Kodi eller Plex, hvad brugte WDTV så, det er jo alm filformater på pc, men afspiller skal kunne alle fil formater.

kodi for den den både kan vise billeder og video. Plex et server program man installere ja på sin PC eller nas. Hvad man nu har
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2020 kl. 17:33
Tak for svar

MVH Frank Pedersen

Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 15:25
Jeg har en WDTV Live som jeg ikke bruger, og som jeg gerne vil af med, hvis det er?
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2020 kl. 09:24
Desværre, vil prøve en mi boks, og er stadig ikke sikker på at det ikke en en indstilling der er galt på min, den fungerer fint ,undtagen når det er fra PC.
MVH Frank Pedersen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu