recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hegel H90 til B&W CM10 S2?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hegel H90 til B&W CM10 S2?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2020 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af Thomas46 Thomas46 skrev:

Jeg stod i samme situation som dig, jeg endte med at købe en Marantz PM8005 et valg jeg er rigtig glad for. Den bruges sammen med en MArantz SR7011. Har du overvejet at kigge på DBA.

Jeg har kigget en del på PM8006, da det var den sidste de havde hos Hififreaks inden de kom af med Marantz. Har også hørt meget godt om den, men er måske lidt i tvivl om den har kræfter nok til mine CM10...

Hvad har du spændt efter din?

Og jeg kigger rigtig meget på dba... Tongue
Til top
Thomas46 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2018
Sted: Nørrebro
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas46 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2020 kl. 19:42
Jeg har et par JBL LS60 sat til min PM8005.
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2020 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af Gump Gump skrev:

Oprindeligt skrevet af dr_schlemer dr_schlemer skrev:

Lækker Hegel-forstærker... Tag den hjem på prøve :-)

Lyder godt! Har bestilt en, de regner bare først med at den kommer på deres hovedlager d. 25/5, så der går lige lidt inden jeg har den hjemme. Og hvis jeg ikke bryder mig om den af den ene eller anden grund, så er der jo 60 dages returret Wink
Hvordan gik det med Hegel forstærkeren?
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2020 kl. 09:04
Oprindeligt skrevet af dr_schlemer dr_schlemer skrev:

Oprindeligt skrevet af Gump Gump skrev:

Oprindeligt skrevet af dr_schlemer dr_schlemer skrev:

Lækker Hegel-forstærker... Tag den hjem på prøve :-)

Lyder godt! Har bestilt en, de regner bare først med at den kommer på deres hovedlager d. 25/5, så der går lige lidt inden jeg har den hjemme. Og hvis jeg ikke bryder mig om den af den ene eller anden grund, så er der jo 60 dages returret Wink
Hvordan gik det med Hegel forstærkeren?

Jamen jeg var jo nede i den lokale Hifiklub og lytte til en Hegel 190 og en Lyngdorf TDAI 2170. De lød begge rigtig godt. Jeg ikke super god til at beskrive lyd, men kunne godt høre forskel på de to, men om den ene var decideret bedre end den anden har jeg svært ved at sige. Dog kunne jeg godt høre at Lyngdorfs rumkorrektion gjorde en masse godt for lyden.

Jeg var så hjemme og lytte lidt til mit eget system igen, og blev faktisk enig med mig selv om at jeg egentlig var godt tilfreds. Jeg har pt to unger, den ene en lille knægt på 1,5 år, så der er ikke så meget tid til at rigtig få spillet noget musk. Så planen blev at jeg ville vente.

Men nu  hænger universet jo bare sådan sammen at man ikke altid får lov til at tage sådanne beslutninger selv, så ganske få dage senere kom der en der en Lyngdorf TDAI 2170 til salg, til 9.000 kr. Endda med et 4K hdmi modul. Det kunne jeg ikke sige nej til, så nu står den pænt herhjemme i kassen og venter på at jeg får tid til at slutte den til Tongue
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu