recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluray reoler/hylder?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluray reoler/hylder?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2020 kl. 12:21
Tak :) Det tog mig ca. 1 times tid at få lavet og samlet sådan en, og få den hængt op. Plakatrammen er bevidst valgt lidt dyb, så den kan gå indover reolen og lukke flot af. Der er to hængsler langs den ene side, som er umulige at se, og den anden side har ikke et greb, og "lågen" holder sig lukket via magnetlås. Man kan derfor ikke vide at der er film gemt bag plakaten :)
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2020 kl. 18:39
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

ser også enkelt og fint ud. Hvor mange film har du der?


Der er lidt over +800 som Globulus også skriver.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2020 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af falle falle skrev:

Jeg hader åbner reoler, da støv sætter sig overalt på covers. Jeg har derfor lavet egne reoler til formålet, hvor det egentligt bare ligner en plakat med dyb ramme. Men plakatramme er en låge til reolen, hvor der er plads til ca. 200 Blu-rays.




Fed løsning.Big smile Jeg skulle desværre have lidt for mange, hvis mine film skulle være der.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu