recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsagte Boxer kort købes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsagte Boxer kort købes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Afshin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2011
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Afshin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opsagte Boxer kort købes
    Sendt: 26-Maj-2020 kl. 12:48
Har du for nylig opsagt dit abonnement hos boxer og har du flere kort tilhørende til abonnementet.
Så skal du normalt smide dine kort ud da de lukkes.

Men hvis vi kan nå at få dit abonnement overdraget, så er jeg villig til at betale dig 100 kr pr kort.
se her om regler for overdragelse:

Jeg er interesseret i 4 kort og betaler altså 400 kr. 
Eneste betingelse er at din opsigelses periode ikke er udløbet og boxer kan nå at få abonnementet overdraget.

Vil også gerne høre fra dig hvis du planlægger at opsige i nærmeste fremtid. så kan jeg jo bare overtage.


Håber at høre fra nogen.

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2020 kl. 01:27
og hvad er selve pointen i det så ? For dig 
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lygtemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2020 kl. 09:49
Besparelsen på 300 Dkk pr kort
Sony 55x9005b
Sony PS4
Panasonic DMP BDT310
Harman Kardon AVR 370
JBL LS80
JBL LS40
JBL LS Center
JBL LS 120P
Til top
Afshin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2011
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Afshin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2020 kl. 18:32
netop.Thumbs Up
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu