recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Huawei P Smart problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Huawei P Smart problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Huawei P Smart problemer
    Sendt: 27-Maj-2020 kl. 17:12
Jeg er en lidt frustreret ejer af Huawei P Smart (FIG-LX1)

nogle Apps tager evigheder om at åbne. ofte lukker jeg bare appen ned og åbner den igen. Det gælder bla for facebook lite, squeeze ctrl og flere jeg ikke lige husker.

Skærm en totalt overfølsom, så hvis jeg glemmer at slukke den før den ryger i bukselommen, så ringer den ofte selv op eller åbner en eller anden app. Vender skærmen udad, så kan jeg betjene den ved at trykke på yderiden af min bukselomme og bukserne er denim, så det de er ikke engang helt tynde i stoffet.

Min P10 Lite var desværre helt sadret til sidst, men jeg har lige testet dem mod hinanden. P10lite åbner apps hurtigere og har stadig lige så god batteritid. 

Er de første udgaver af P Smart bare noget bras, har jeg en mandagsmodel eller er der nogle indstillinger jeg kan skrue på?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2020 kl. 19:56
Min datter har en P-smart, og hun har ikke de problemer.
Mvh Jesper
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2020 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Min datter har en P-smart, og hun har ikke de problemer.
Min svigerfar har en af de nyere udgaver og heller ingen problemer. FIG-LX1 er vist den første version og det kan være derfor, men selvfølgelig også en klassisk fejl40
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu