recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - youSee Tv & Film app problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

youSee Tv & Film app problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guld medlem Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-April-2020
Status: Offline
Point: 204
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: youSee Tv & Film app problem
    Sendt: 30-Maj-2020 kl. 09:45
Jeg har mobil bredbånd fra Telmore med simkort i en iPad som jeg bruger som hub i mit hjem, hvor internetdeling, bluetooth og WI-FI er slået til.

Så har jeg en anden iPad med datadeling-simkort hvor internetdeling er slået fra, men bluetooth og WI-FI er slået til.

Jeg har installeret youSee Tv & Film app som jeg ser tv på pt, da min tuner i mit tv i stuen er defekt. Fra iPad'en vil jeg gerne sende billedet til mit tv med AirPlay via Appel tv, men jeg får disse fejlmeddelelser når jeg prøver.

Fejlbesked på tv og i app


Hvad gør jeg forkert?

Jeg har ingen problemer med at gøre det fra fx YouTube eller DRTV, så det må være et eller andet ved youSee app'en der ikke kan li' den måde jeg forsøger at gøre det på.

Kan det være fordi det er den ene iPad der laver forbindelse, og den anden jeg streamer fra?

Jeg har ledt på nettet angående emnet, og det lyder til, at jeg ikke er den eneste der har, eller har haft problemet.


Redigeret af Guld medlem - 30-Maj-2020 kl. 15:33
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2020 kl. 10:21
 
 Hvorfor installeres App'en ikke på ATV.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-April-2020
Status: Offline
Point: 204
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2020 kl. 10:53
Fordi det er 2. gen. af Appel tv jeg har, og bliver ikke opdateret med nye apps.




Redigeret af Guld medlem - 30-Maj-2020 kl. 15:30
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2020 kl. 11:05
Jfr. billede to erindrer jeg også, for nogle år siden, at have fået den meddelelse på en ATV - kan det passe, at det var en eller anden form for HDCP-fejl mellem TV og ATV? 

Jeg tror aldrig jeg som sådan fandt nogen løsning, for en dag var fejlen væk, men du kunne da prøve med andre HDMI-indgange i TV og/eller et andet HDMI-kabel. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu