recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker til lyd i flere rum?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstærker til lyd i flere rum?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbjerregaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2010
Status: Offline
Point: 222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forstærker til lyd i flere rum?
    Sendt: 31-Maj-2020 kl. 09:42
Hej.

Jeg står og skal have lyd i 2 badeværelser og 4 højtaler i køkken alrum. Alle indbygningshøjtalere.

Hvad vil i anbefale at gøre for at man kan streame til højtaleren via enten AirPlay eller chromecast? De 3 rum skal gerne kunne streames hver for sig.
Kan i anbefale en løsning hvor det heller ikke koster helt vildt.

På forhånd mange tak
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2020 kl. 10:13
uha helt vildt mange penge er jo et vidt begreb. Jeg kører selv med Lab Gruppen Lucia 240m herhjemme, har 3 stk. Super fed digital amp med DSP, går selv i stand-by osv, massere af kræfter. Den driver Tannoy indbygningshøjtalere og bliver fodret af en Raumfeld som blandt andet fungerer som chromecast enhed
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2020 kl. 13:05
sonos amp (hedder den vist)
bluesound powernode 2i (den har jeg selv sammen med en Nad t777v3 (bluesound i enheden) og en flex 2i). kan varmt anbefale bluesound. 

det vil jeg tro at du får det mest fleksible ud af. og ja du kan da sikkert købe noget "skrammel" til meget mindre penge, som du så med tiden bliver træt af og så senere køber "noget ordenligt" Embarrassed


Redigeret af Random_Hero - 31-Maj-2020 kl. 13:07
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu