recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BD Covers til James Bond
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BD Covers til James Bond

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BD Covers til James Bond
    Sendt: 02-Juni-2020 kl. 23:56
Jeg har for lang tid siden købt 22+1 film boksen med Blu-rays, men jeg synes at den er lidt uhåndterlig og tænker sætte filmene i almindelig BD æsker, men så kommer jeg til at mangle covers i god kvalitet til nedestående 12  10 film.
Er der nogen der kender et sted hvor de kan downloades eller er der nogen der er frisk på at lave 12 10 stk 600 dpi skanninger til mig? For det sidste giver jeg gerne et mindre honorar (aftales i PM).

På forhånd tak!

De 10 film er:
James Bond: 05 You Only Live Twice
James Bond: 06 On Her Majesty's Secret Service
James Bond: 07 Diamonds Are Forever
James Bond: 09 The Man With The Golden Gun
James Bond: 10 The Spy Who Loved Me
James Bond: 13 Octopussy
James Bond: 14 A View To a Kill
James Bond: 15 The Living Daylights
James Bond: 17 Golden Eye
James Bond: 18 Tomorrow Never Dies

Listen er rettet


Redigeret af BlueFox - 03-Juni-2020 kl. 23:37
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2020 kl. 18:22
nu søgte jeg lige kort på bd covers download - og fandt bdcover.net - kender dem ikke, da jeg scraper via kodi til rent digital brug, men tjek selv efter om det opfylder dine krav.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2020 kl. 19:31
Tak for dit forslag!
Men de ligner ikke rigtigt de covers vi ser herhjemme. De først Dr. No er et VHS cover klippet til, og så er jeg heller fri ;-)

Andre ligner bedre, men stadig ikke det jeg ønsker. 

Jeg er gået i gang med at se hvor mange af dem jeg kan købe brugt for måske 10 ell 20 kr. De kan alle købes i butik til 50 kr.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Palleba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Faroe Islands
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palleba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 01:32
Hej!

Måske ikke helt det du skal bruge, men jeg ved at Laserdisken har alle covers på deres hjemmeside i god kvalitet, men de plejer at skrive "www.laserdisken.dk" gennem billedet. Måske kan man redigere den tekst væk på en eller anden måde.

MVH
Palleba
Med venlig hilsen
Palleba
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 06:53
Oprindeligt skrevet af Palleba Palleba skrev:

Hej!

Måske ikke helt det du skal bruge, men jeg ved at Laserdisken har alle covers på deres hjemmeside i god kvalitet, men de plejer at skrive "www.laserdisken.dk" gennem billedet. Måske kan man redigere den tekst væk på en eller anden måde.

MVH
Palleba

Nu prøvede jeg så at søge en James Bond Blu-Ray... Der er ingen logo på billedet, så det ser ud til, at de er ophørt med det. Se her: https://ibb.co/Nygygt9 

Men... Om kvaliteten er god nok, kan så være spørgsmålet... Så kan man vel spørge, om det kan købes i en bedre kvalitet, hvis nu Laserdisken er en mulighed.


Redigeret af mnielsen - 15-Juni-2020 kl. 06:59
Til top
Palleba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Faroe Islands
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palleba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 16:41
"BlueFox" skal nok bruge hele omslaget, og her er teksten skrevet ind over billedet.

https://www.laserdisken.dk/billeder/vare-stor/143619465225903260.jpg

MVH
Palleba
Med venlig hilsen
Palleba
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 19:49
Tak for buddene, specielt det sidste er rigtig flot, men kan desvære ikke bruges pga teksten hen over.
Mnielsens bud er nok lidt for lille, men tak!
Og ja jeg vil gerne have bagsiden med.



Redigeret af BlueFox - 15-Juni-2020 kl. 22:12
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu