recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - boxer tv kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

boxer tv kanaler

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2020 kl. 23:16
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Det er for dyrt, for Kr.40 yderligere fås alle TV2 kanaler på streaming, og uden reklamer, de vil kun være på Flow, og Flow har man ikke det store at bruge til. Derudover er der en masse Film med.


Flow TV giver bedste billedkvalitet og mulighed for at optage, det gør streaming ikke.

Flemming
Derfor har jeg Canal Digital (og snart TV3, de merger). Gode filmkanaler, TV2 og DR. Bruger DVBViewer Media Server, optager helt automatisk det jeg ikke når at se. Så Flow TV bliver til Streaming for mig. Perfekt

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2020 kl. 01:24
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Jeg er ikke så vred på TV2, de overholder dansk lov, det gør alle de andre ikke, hvilket de skulle gøre nå de kun sender til Danmark, men de vil hellere skide på det, og sende fra andre lande hvorfra de må gøre som de vil, og gør det i stor stil.

Men, du er kunde hos viaplay og dplay?
Det viser jo tydeligt, hvor sur du er på dem!


Klaus


Redigeret af KlausDM - 06-Juni-2020 kl. 14:06
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Cyberguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2020 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 og Flow har man ikke det store at bruge

Måske skulle du ændre “man” til “jeg”, og ikke tale på andres vegne. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu