recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål om synology og  Google mesh
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spørgsmål om synology og Google mesh

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bhenssel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bhenssel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål om synology og Google mesh
    Sendt: 09-Juni-2020 kl. 18:09
Hej.

Jeg har fået installeret Google mesh og det køre fint.
Mit problem er at jeg ikke kan få kontakt med mit musikbibliotek som ligger på Synology. Jeg bruger sonos til at afspille musik og jeg har haft kontakt med sonos for at få hjælp til og få mesh og sonos til og arb. Sammen. Det krævede, at jeg ringede til min udbyder af netværk, for at slå bridge fra, så der kun var en ip-add.
Hvordan kan jeg få adgang til mit musikbibliotek på Synology, når jeg bruger 
Google mesh og sonos?

På forhånd tak.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2020 kl. 18:31
din synology har jo en IP adresse og et "navn". Det navn sammen med stien og sandsynligvis et login skal du jo bruge i sonos app'en. Ellers ved sonos jo ikke hvor den skal lede. Google mesh har intet som helst med det at gøre.
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Status: Offline
Point: 253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2020 kl. 08:16
Har du forsøgt at finde den via dette link?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu