recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken konsol er mest fremme pt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken konsol er mest fremme pt?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2020 kl. 10:59
Interesse mæssigt

Nintendo Switch

Software mæssigt

Playstation 4

Power mæssigt

Xbox X 

der er ingen tvivl om at playstation har det bedste spil bibliotek, hvis man ikke lige er kæmpe Mario fan, og derfor skal kigge mod nintendo.

Microsoft har playstation slået på alle andre fronter end exclusives i min bog, men når man nu har en PC, så er der ikke rigtigt værdi i en microsoft konsol

Bedste controllere - da Xbox controlleren selv i stock er PS4 overlegen, derudover har den kæmpe fordele af både at kan bruge opladelige eller alm batterier, og batteritiden er PS4 dualshock langt overlegen.

den er også mere lydsvag

du har også XBOX abon. game pass, det er helt ekstremt hvad du får af spil til PC og Xbox med det abon, også helt nye spil, er overrasket hver gang jeg tænder min pc..

hvis du stod som ny bruger, og du ikke VIL spille horizon, god of war eller Uncharted / The last of us.. så vil jeg klart personligt sige Xbox var det bedste køb, bare pga. game pass.

da du har adgang til alt + gold abon for 99kr om mdn, og så behøver man faktisk slet ikke at købe spil. det er en ekstrem god service. 

men personligt her jeg alle 3, fordi man netop gerne vil spille det hele, og seriøst den der nok er mest ubrugelig er også XBOX´en for hvorfor spille 30fps spil, når alle XBOX spil også er på PC og kan køre væsentligt bedre der.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu