recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - optage fra Viasat parabomodtager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

optage fra Viasat parabomodtager

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2020 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af henninge henninge skrev:

Ok så må det være løsningen. Og det er vel lige meget hvilket kabel  i Samsungmodtageren jeg sætter i den nye optager? Mange tak for din tålmodighed med mig. Jeg har lært en masse i dag. 
HenningTongue


Ja, det er ligemeget, men prøv nu først at optage fra en tysk kanal inden du smider penge ud på en ny modtager.Smile

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
henninge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-November-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henninge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2020 kl. 17:33
Når jeg prøver at optage får jeg meldingen "dette program kan ikke optages" som jeg plejer. Så jeg køber den af dig anbefalede boks og må så håbe på det virker, som du har beskrevet.Tongue Jeg har jo 2 stk. små1 tb usb harddiske som jeg vel kan bruge.
Henning
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2020 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af henninge henninge skrev:

Når jeg prøver at optage får jeg meldingen "dette program kan ikke optages" som jeg plejer. Så jeg køber den af dig anbefalede boks og må så håbe på det virker, som du har beskrevet.Tongue Jeg har jo 2 stk. små1 tb usb harddiske som jeg vel kan bruge.
Henning


Det vil virke med sådan en ny boks. Vær dog opmærksom på følgende:
1. Hvis den nye boks står på standby er der ingen begrænsninger med Viasat boksen. Den kan bruges nøjagtig som idag.
2. Hvis den nye boks er enten tændt eller helt slukket (ikke kun standby), kan du med Viasat boksen kun optage fra den kanal den står på.
3. Husk at bestille et ekstra HDMI kabel hvis du ikke allerede har et liggende.

God fornøjelse.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
henninge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-November-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henninge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2020 kl. 18:59
Tak for dine anbefalinger. Jeg vil tillade mig at komme tilbage til dig som den professionelle hvis jeg render i problemer.
HenningLOL
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2020 kl. 20:41
Hvis du hellere vil handle i Danmark findes der også denne

Maximum XO-30S boks

Anmeldelse findes her: https://digitalt.tv/maximum-xo-30-s/

Men jeg har nok mest fidus til de to Opticum bokse jeg tidligere linkede til.

Flemming


Redigeret af fltk - 14-Juni-2020 kl. 21:04
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
henninge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-November-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henninge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2020 kl. 21:18
Hi igen Flemming. Jeg har bestilt den til 49 euro Opticum hos Amazon men kan formentlig nå at afbestille den. Hvilken af de 2 ville du købe??
Henning
Til top
henninge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-November-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henninge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2020 kl. 23:17
Har ændret min ordre til model Maximum , du foreslog senest. Det er jo noget nemmere og hurtigere end fra Tyskland,
Henning
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu