recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - valg af tv Sony Vs lg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

valg af tv Sony Vs lg

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2020 kl. 17:45
nå back on track.....  har lige flået håret af. Droppede AH9005 modellen. Og bestilte AH9505 istedet. Der går så ca. 2 timer. Så bliver jeg opmærksom på at dette tv ikke har 2.1 HDMI. 
Men 2.0B 🤦‍♂️ 
Nu spiller jeg ikke på mit tv. Har det så nogen betydning???  
Hvad pokker skal jeg vælge. Er i syv sind. 
På den ene side er ah95 er fedt tv. X wide angel og ultra processor. Men det er vel på en måde outdated inden jeg modtager det. Hvorimod Ah90 med 2.1 er sikret et par år. Og 3000 kr billigere. Eller er jeg helt i skoven. 


Redigeret af akneboy - 19-Juni-2020 kl. 17:46
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2020 kl. 17:49
HDMI 2.1 har ingen betydning så langt øjet rækker, hvis man ikke gamer . . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2020 kl. 10:19
.... jeg har X1 Cpu i mit, og den er på alle måde ikke go nok Sony har sku nået vej i nu før det er ordenligt

Jeg kender ikke Lg, men tænker kun det kan blive bedre


Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2020 kl. 11:41
prøvede... Forgæves at få tråden tilbage på sporet. 
Har 2 muligheder enten Ah9505 ell. Ah9005. Begge i 65" vil have det bedste tv. Til streaming og tv kigger via 4k yousee boks. Har Sonos Arc der skal fungere med Atmos. 
Har som sådan kun HDmi 2.1 manglen på 9505 som et issue. Kan ikke gennemskue om det bliver et problem. 
Tvet kan sagtens komme til at kværne på news i 3-4 timer. Ole er derfor IKKE på nogen måde en mulighed. 

Spiller ikke, som i Aldrig. 




Redigeret af akneboy - 20-Juni-2020 kl. 11:43
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2020 kl. 11:57
Hvorfor går du så ikke efter HX90 udgaven som har HDMI 2.1?

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2020 kl. 12:00
en ulempe ved Sony er det sløve Android og kanal skift der tager en evighed. Jeg selv et Sony i dag.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2020 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

en ulempe ved Sony er det sløve Android og kanal skift der tager en evighed. Jeg selv et Sony i dag.

 
Går selv og overvejer nyt, men vi ser fjernsyn via AppleTV så kanal skift hastigheden og Android smartTV delen er underordnet for mig. 



Redigeret af DanishCanadian - 20-Juni-2020 kl. 12:02
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2020 kl. 12:26
fordi at 9505 modellen har top spec. Bedre processor x wide view. Alt er top på 9505. Pånær 2,1. Det er så idiotisk at lave et tv der spiller 100% og så ikke have sikret det for fremtiden. 🙄🔫 Sony har virkelig kvajet sig. Og til byder kun 2.1 til en billigre model. 
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2020 kl. 12:28
stod og roede med 95ag modellen. I går hos forhandleren. Syntes godt nok det var meget kvik i menudele og smartdelen 
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2020 kl. 13:12
Men 2.1 er reelt kun interessant ved gaming på de nye konsoller eller?
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2020 kl. 13:39
ja det er jo det jeg er ret meget i tvivl om. Er der intet de næste 3-5 skal bruge HDmi 2.1?? Andet end spil consoller 
På den anden side, så er det ikke sikkert at man har brug for HDmi om 5 år. 
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2020 kl. 19:00
Kære alle.

Jeg har ryddet op i tråden - Lige et tip til den person som anmeldte tråden. Du behøver ikke anmelde SAMTLIGE indlæg - Vi kigger altid hele tråden igennem når der kommer en anmeldelse.

Det her er et LCD forum, så her taler man om LCD TV. Vi har også et OLED forum, og der kan man tale OLED TV.

Går tråden af sporet igen, så ryger folk på pause.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu