recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Huawei P20 Pro, slå notifikationer fra?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Huawei P20 Pro, slå notifikationer fra?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Huawei P20 Pro, slå notifikationer fra?
    Sendt: 23-Juni-2020 kl. 11:36
Hej.
Jeg har lånt min kones Huawei P20 Pro, fordi min egen mobil ikke er så god mere. Jeg satte den tilbage til fabriksindstillinger, fordi jeg måske foreløbigt beholder den, indtil jeg evt. finder ud af hvilken mobil jeg selv ville købe. Men der kommer hele tiden notifikationer med sms tone, om vejret, opdateringer osv. osv. Hvordan slå jeg det fra, så jeg kun får notifikation, når jeg faktisk får en sms?? Nogen der lige ved det?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 12:14
Jeg vil tro det er under Indstillinger - Apps og meddelelser - Notifikationer og statuslinje.

Jeg har dog ikke samme telefon, men ellers er der måske en søgefunktion i telefonen.


Redigeret af kaizer - 23-Juni-2020 kl. 12:14
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 12:27
Ok, det er fint. Jeg tror jeg fandt det og fik slået det fra.  Smile  Tak for det.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2020 kl. 06:10
Især vejrnotifikationer bliver ved med at dukke op. Det gør måske ikke så meget, fordi de dukker op lydløst, men hvordan får man den til at holde op med det? Jeg ved ikke rigtigt hvor det kommer fra, om det er Google vejr, eller hvad det er.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2020 kl. 00:17
Jeg har godt nok en Nokia, men mon ikke du kan slå det fra på lignende måde?

Åbne notifikationen ved at trykke to gange på den, når den dukker op, så burde vejrudsigten åbne sig.

I bunden til højre trykker du på ... Mere, så åbnes konto, hvor du trykker på indstillinger.

Herefter trykker du på Notifikationer - her vises en række notifikationer som kan slås til eller fra.

Her slår du skyderen til venstre ved Vejret lige nu.

Det er lidt bøvlet og det kan godt være, at der findes en anden løsning, men det er sådan jeg kan løse det.

Man kan også trykke på appen Google i stedet for at trykke to gange på notifikationen om vejret, men resten af vejen ser ud til at være den samme.

Hører gerne om det også virker sådan på en Huawei.


Redigeret af Erik K - 17-December-2020 kl. 00:33
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2020 kl. 06:41
#Erik K. Jo - noget i den retning kom jeg også frem til, da jeg prøvede.  Smile  Wink  Så det er nogenlunde den samme fremgangsmåde på Huawei telefonen. Smile 
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu