recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken robotstøvsuger?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2020 kl. 14:57
Jeg har for nylig købt en 50S Max. Den både støvsuger og mopper fint på "åbent gulv". Men da mine dørtrin åbenbart er for høje (2,5-3 cm) har jeg været nødt til at lave nogle "ramper" af masonit, så den kan klatre henover dem. 

Og det virker fint på støvsugerfunktionen, men når den skal moppe så hænger den fast på toppen af dørtrinene - sikkert pga. den ekstra plads moppen tager op under støvsugeren. Den har det også med at hænge fast på dørmåtter, når moppen er sat på. 

Jeg finder sikkert en løsning, men det er lidt for meget fikumdik efter min smag.  


Redigeret af longjohn2 - 27-Juni-2020 kl. 14:59
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2020 kl. 16:04
ja kokosmåtten kan godt gi lidt udfordring hvis den er stor og forsænket i gulvet. Jeg har prøvet at vende den om, så støvsuger med moppe bare kan køre hen over, og det fungerer fint. Bare husk at tage måtten ud og ryst den fri for sand, det er helt utroligt så meget sand der kan gemme sig i sådan en.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2020 kl. 17:19
nå jeg endte med en roborock s6 maxV.
Sybtes det virker som en rigtig fornuftig maskine
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2020 kl. 19:57
tillykke med den.
Til top
Stoffer1987 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-April-2008
Status: Offline
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stoffer1987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2020 kl. 13:07
Endnu et spørgsmål ;)

Monterer i kun moppen når der skal vaskes, og så ellers afmonterer den igen? Eller kan den godt sidde på længere tid? Ex. 1 uge ad gangen?
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2020 kl. 14:34
Jeg afmonterer den. Jeg ved ikke om det er en god ide at lade den sidde hvis der er vand tilbage, jeg mener nemlig ikke at den kan "lukke for vandet", så måske det løber ud?
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 09:16
Bromberg, er du stadig tilfreds med robotten? Overvejer modellen selv

Ning
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu