recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Samsung BD afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med Samsung BD afspiller

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2020 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Ikke hvis afspilleren først har fået filen ned. Så skal den til reparation.

Man kan undgå det hele ved ikke at have den forbundet til internettet overhovedet (så snart kabel/WiFi aktiveres, så døde den). Det forlyder, at Samsung har udskiftet den fejlbehæftede fil på deres servere, så afspillerne ikke længere går i udu. Uanset hvad bør man dog nok afholde sig fra at forbinde dem.

Så må jeg nok hellere få skidtet koblet fra... Men underligt, at problemet ophørte med et andet HDMI-kabel? Jeg fatter hat...
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2020 kl. 11:30
Det er ikke samme problem, som du har oplevet. Problemet med 'bootloop' har ramt tusindvis af ejere af Samsung Blu-ray-afspillere på samme tid verden over.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2020 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Det er ikke samme problem, som du har oplevet. Problemet med 'bootloop' har ramt tusindvis af ejere af Samsung Blu-ray-afspillere på samme tid verden over.

Korrekt!! Mit problem var, at den bare gik i sort - uden varsel - og ingenting på skærmen.

Beklager mit rodsammen!
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2020 kl. 11:59
Men... Skulle lige prøve, hvordan den lyder med en CD på. Mit TV er jo et Beovision 8, og jeg prøvede med en plade af Mc Calmens - Listen to the heat. En koncertoptagelse. Det lød altså som om, der var lyd OVERALT! Der bruges kun TV'ets egen "soundbar"...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu