recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dreambox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dreambox

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2020 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

...  Som jeg forstod det, så skulle der være hvad der skal bruges af softcams fra starten?
Jeg kan kun få mit boxerkort til at køre med Et CA modul i, ikke med kortet direkte i læseren?
Hvad får jeg mon det til at virke?
Jeg har ikke set eksempler på, at Boxer kan køres via softcam, men interessant, hvis det er muligt....

Jeg har sikkert misforstået det, jeg havde bare forstået at det var en mulighed.Confused
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2020 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

Den dreambox er dødOuch

Jeg har fået en ny, den kører uden problemer.

Jeg har installeret Peter Pan Image på, det er super sejt, tak for hjælpen.

Som jeg forstod det, så skulle der være hvad der skal bruges af softcams fra starten?
Jeg kan kun få mit boxerkort til at køre med Et CA modul i, ikke med kortet direkte i læseren?
Hvad får jeg mon det til at virke?

Er det ikke nemmere, bare at bruge det som det er? Med modulet? Det har jo været en lidt "hård fødsel"....

Jo, tanken har strejfet mig, det kører jo nuLOL

Men altså, det var jo fordi at jeg havde fået forståelsen af at så kunne jeg optage en kanal og se en anden, for eksempel.
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2020 kl. 11:54
Nu prøver jeg at "mounte" til min Synology Nas, det gjorde jeg på min gamle DM 8000 uden problemer.

Men jeg synes at jeg strander lidt her, jeg kan godt finde menupunktet, men jeg kan ikke rigtig få det til at virke?
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2020 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

Den dreambox er dødOuch

Jeg har fået en ny, den kører uden problemer.

Jeg har installeret Peter Pan Image på, det er super sejt, tak for hjælpen.

Som jeg forstod det, så skulle der være hvad der skal bruges af softcams fra starten?
Jeg kan kun få mit boxerkort til at køre med Et CA modul i, ikke med kortet direkte i læseren?
Hvad får jeg mon det til at virke?

Er det ikke nemmere, bare at bruge det som det er? Med modulet? Det har jo været en lidt "hård fødsel"....

Jo, tanken har strejfet mig, det kører jo nuLOL

Men altså, det var jo fordi at jeg havde fået forståelsen af at så kunne jeg optage en kanal og se en anden, for eksempel.

Kan du da ikke det, med modulet? (optage/se noget andet)
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2020 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

Den dreambox er dødOuch

Jeg har fået en ny, den kører uden problemer.

Jeg har installeret Peter Pan Image på, det er super sejt, tak for hjælpen.

Som jeg forstod det, så skulle der være hvad der skal bruges af softcams fra starten?
Jeg kan kun få mit boxerkort til at køre med Et CA modul i, ikke med kortet direkte i læseren?
Hvad får jeg mon det til at virke?

Er det ikke nemmere, bare at bruge det som det er? Med modulet? Det har jo været en lidt "hård fødsel"....

Jo, tanken har strejfet mig, det kører jo nuLOL

Men altså, det var jo fordi at jeg havde fået forståelsen af at så kunne jeg optage en kanal og se en anden, for eksempel.

Kan du da ikke det, med modulet? (optage/se noget andet)

Nu kan jeg ikke lige få styr på at mounte til nasen, så det er svært at tjekke. Men jeg kan i hvert fald ikke streame til computeren, samtidig med at jeg ser en anden kanal på fjernsynet.Confused
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu