|
Lukket ude af Recorderes artikler? |
Besvar |
Forfatter | |
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1972 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Juli-2020 kl. 23:16 |
Jeg tror jeg ved en fejl er kommet på Recorderes spærreliste, når jeg tilgår recordere fra min offentlige ip får jeg nedenstående skærm. Hvis jeg tilgår recordere fra anden ip eller VPN kan jeg tilgå artiklerne som vanligt. Nogen hjælp at hente?
Min IP starter på 80.71.xxx.xx Redigeret af TBC1 - 03-Juli-2020 kl. 23:19 |
|
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Status: Offline Point: 1935 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at kontrollere dit antivirusprogram... Kan det være, der er sket noget der? En eller anden indstilling der skal laves om? Kan se, at der i din proceslinie er noget "Avast Forbidden"-halløjs.
Slå reklameblokkere til/fra - husk at refreshe browseren - forskel? Ryd browserdata - du skal måske logge ind igen derefter. Prøv andre browsere - Internet Explorer og Edge - er det det samme? Routeren kan også somme tider lave "sjove" ting... Sluk computeren Sluk routeren Vent et minut eller to-tre stykker... Tænd routeren igen Lad den komme ordentligt op at køre igen - alle dioder skal lyse som de plejer... Tænd computeren Hjalp dette?
Eller, blot en simpel genstart af computeren - er det prøvet? En VPN... Er der nogle indstillinger at pille i, eller kan den kun slåes til/fra? Redigeret af mnielsen - 04-Juli-2020 kl. 08:23 |
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det billede får jeg også af og til.
Så laver jeg lidt andet og kan så komme på lidt senere. Mvh. Jørgensen Edit: Jeg har oplevet det på forskellige opsætninger i både Vest- og Østjylland. Uden at være logget ind.
Redigeret af Jørgensen - 04-Juli-2020 kl. 10:14 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19209 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger i begge avast?
Klaus
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, for mit vedkommende bruger jeg AVG i deres fri udgave.
Som anført på to forskellige PC'ere derhjemme og på en anden PC i Østjylland. De har dog alle AVG installeret. Mvh. Jørgensen
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6626 |
Funktioner
Tak(0)
|
Avast købte AVG i 2016, så det er samme underliggende program nu.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
LeChuck
Bruger Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 173 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik samme fejl for et par uger siden.
Efter en hurtig søgning virkede det til, at det havde noget at gøre med et Wordpress tema kaldet ithemes (jeg bruger i øvrigt hverken Avast eller AVG). Det virkede igen inden jeg nåede at undersøge videre, så går ud fra det er en tidsbegrænset lockout. Har ikke oplevet fejlen igen siden.
|
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1972 |
Funktioner
Tak(0)
|
I dag da jeg kom til computeren igen er der fuld adgang igen.
Jens Hummelmose fra Recordere har med relation til forholedet angivet "at vores cache system gav false positives på nogle brugere i går", så forklaringen ligger nok der. J Det har næppe noget helst med antivirusprogrammer at gør, for samme computer med samme programmer har jo fint adgang bare IP adressen blev ændret f.eks. VPN. Redigeret af TBC1 - 04-Juli-2020 kl. 20:24 |
|
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3947 |
Funktioner
Tak(1)
|
Hej.
Fejlen lå hos os. Vi fik nogle false positives på vores sikkerhedsplatform på grund af vores cache. Så skal ikke lede lokalt efter problemet. Vi mener at have løst det hos os nu, og beklager ulejligheden. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |