recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hiper IPV6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hiper IPV6

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Airscrews Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-September-2017
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Airscrews Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hiper IPV6
    Sendt: 07-Juli-2020 kl. 11:32
Jeg har brugt Hiper siden de startede og har altid haft en stabil forbindelse. Jeg brugte deres egen router i starten og skiftede derefter til Ubiquity USG og nu UDM. Jeg kan se at mine Ubiquity routere ikke finder IPV6 settings automatisk og jeg kan ikke finde nogen oplysninger om dem nogen steder.
Mine spørgsmål er, vil det overhovedt gøre nogen forskel  på oplevelsen at det ikke er aktiveret og er der nogen der ved hvor at jeg finder oplysning om settings.

vh. Airscrews


Redigeret af Airscrews - 07-Juli-2020 kl. 11:44
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 09:21
Er du skiftet til UDM Dream machine pro?
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Er du skiftet til UDM Dream machine pro?

Uden jeg ved det tror jeg du skal kigge på hvor tit den skifter IP adresse?
Hiper kan vist vælges som statisk mod en merpris.
Til top
Airscrews Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-September-2017
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Airscrews Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 09:47
Ja, jeg har skiftet til UDM pro
Til top
ildocteur Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-September-2005
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ildocteur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2020 kl. 06:54
Til top
Airscrews Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-September-2017
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Airscrews Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2020 kl. 08:57
Tak for det, jeg prøver det senere.
Til top
Airscrews Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-September-2017
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Airscrews Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 10:09
jeg har faktisk haft nøjagtigt de samme settings aktiveret over en tid uden held. I aftes virkede det, men her til morgen fejler det igen. Jeg vil downloade loggen og sende den til Ubiquiti. 
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af Airscrews Airscrews skrev:

jeg har faktisk haft nøjagtigt de samme settings aktiveret over en tid uden held. I aftes virkede det, men her til morgen fejler det igen. Jeg vil downloade loggen og sende den til Ubiquiti. 


Interessant. Skriv hvad der svar er på den.
Til top
Airscrews Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-September-2017
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Airscrews Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2020 kl. 09:21
Det virker nu efter at have brugt guiden. Der er som ventet ingen mærkbar forskel i brugeroplevelsen.
Tak for input!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu