recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony aktivitet driller (løst)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony aktivitet driller (løst)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony aktivitet driller (løst)
    Sendt: 07-Juli-2020 kl. 16:37
Jeg har et problem med min nyinstallerede Shield. Jeg har lavet en aktivitet med den, men hver gang jeg skifter fra "shield" til enten "PS4", "Boxer" eller "Apple TV" aktiviteter så slukker mit tv og Soundbar.

Skifter jeg fra eks apple tv til boxer, så skifter den blot input på tv og Soundbar.

Shield er tilkoblet ambeo Soundbar, mens ps4, atv 4 er tilsluttet tv'et (Oled c8).

Når jeg kigger på de andre aktiviteters afslutning så er det samme procedure, men alle de andre skifter blot, mens shield slukker.
Gode ideer?


Redigeret af Bromberg5 - 07-Juli-2020 kl. 17:11
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2020 kl. 16:39
Det kan være en HDMI CEC opsætning, hvor din Shield fortæller TV og soundbar at de skal slukke.
Man kan sikkert opsætte dit TV til ikke at slukke på signal, eller man kan sætte din Shield til ikke at sende "sluk" signalet.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2020 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Det kan være en HDMI CEC opsætning, hvor din Shield fortæller TV og soundbar at de skal slukke.
Man kan sikkert opsætte dit TV til ikke at slukke på signal, eller man kan sætte din Shield til ikke at sende "sluk" signalet.

Ah ja det var det - perfekt, tak for det:)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu