recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tilbud på tablet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tilbud på tablet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tilbud på tablet
    Sendt: 08-Juli-2020 kl. 08:13
Flg tilbud

https://www.proshop.dk/Lenovo-Tablet-107?cid=9e288b23-0859-422d-bc39-f22485804899

Vi har allerede en Lenovo Tab4 10+ som ligner den meget også med 4g/4gb ram/8 kernet cpu/64 gb internog en Qualcomm MSM8953 Snapdragon 625 (Octa-Core, op til 2,0 GHz)

hvordan er den i tilbuddet cpu

MediaTek Helio P22T
ifh til den gamle tablet
bonus er så man får en ekstra gratis tablet med i prisen.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 11:11
Never mind


Redigeret af Hackerjac - 08-Juli-2020 kl. 11:15
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 11:15
Den nævnte MediaTek er lidt sløvere end din Qualcomm, men har til gengæld bedre batteriøkonomi. 



Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 11:18
https://versus.com/da/mediatek-helio-p22-vs-qualcomm-snapdragon-625

Men kig også gerne på notebookcheck.net - der kan du slå de forskellige SoC's op, som fx https://www.notebookcheck.net/Mediatek-Helio-P22-MT6762-SoC.354771.0.html

så kan du kigge på de tests som giver mening for den brug du har.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 11:34
>Longjohn2

ok tak jeg springer over i denne omgang, den lenovo vi har nu den kører faktisk ret godt den blev købt på en "black friday" hos shg , dvs det er snapdragon jeg hellere må gå efter hvis det skal være android tablet.

>Claus_jac

Tak for de fine links dem kendte jeg så ikke så de er røget ind i samlingen.


Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Never mind

Har droppet det og set dit link det var aligevel ikke så godt et "tilbud" derfor jeg hellere spørger andre inden man laver et vildt køb og står med noget bras bagefter.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu